יום ראשון, 23 בספטמבר 2018

נמל אנטוורפן: שביתת נתבים גורמת לעיכובים רבים

שביתת נתבים בת 24 שעות שהכריז במפתיע איגוד הנתבים הפלמי ביום שני האחרון גרמה לעיכובים רבים בכניסת ויציאת אניות מהנמל.

יום חמישי, 20 בספטמבר 2018

ההסתדרות אישרה סכסוכי עבודה חדשים

בין מקומות העבודה שבולטים ברשימת ההסתדרות נמצאת חברת נמל אשדוד בה אושר סכסוך עבודה בסקטור מנהל ובכירים בנמל.

יום ראשון, 16 בספטמבר 2018

יום רביעי, 12 בספטמבר 2018

עולם השילוח צועד עם הזמן

אופיר ושמעון קניאס מחברת השילוח "יחדיו", מספקים הצצה אל התחום ומסבירים על החשיבות העצומה של הקשרים האנושיים וההיכרויות בו

אל מול הקדמה הטכנולוגית ששועטת קדימה כמעט בכל זווית בחיינו, עדיין ישנם ענפים רבים חשובים ובסיסיים שהפעולה המאפיינת אותם היא פשוטה למדי, ענפים מסורתיים שבסופו של דבר מסתכמים בפעולה בסיסית לכאורה. אחד מהענפים הללו הוא ענף השילוח, שבמסגרתו מוצרים שנארזים בארגז במפעל הייצור, עוברים לאחסון, ומשם מועמסים על אונייה או מטוס בדרכם לארץ היעד.
למרות הרושם כי מדובר בפעולה לכאורה פשוטה, ועל אחת כמה וכמה פעולה שאינה מתוחכמת והיי-טקית במהותה בתפיסה הרווחת, הרי שגם פעילות שכזו היא פעילות מורכבת שמשלבת בתוכה מערכות מתקדמות שמייעלות ומשכללות את התהליך.
"אם בעבר למשלוח מסין היה לוקח חודש להגיע לישראל דרך הים, הרי שהיום הטובין יכולים להגיע לנמלים בישראלים בטווח של שבועיים וחצי", מספר אופיר קניאס, סמנכ"ל כספים בחברת השילוח הוותיקה "יחדיו", המתפעלת כ-30,000 משלוחים בשנה ללקוחות בארץ, ברשות הפלסטינית ובעולם כולו. קניאס טוען, כי כמו הרבה תחומים מסורתיים, גם השילוח הנו תחום חדשני שדורש התקדמות עם הזמנים. זאת, אפילו ש"כ-70% מהשילוח העולמי עושה את דרכו על גבי אוניות, ורק השאר דרך האוויר".
"שילוח הנו שרשרת פעילויות שרק מתחילה באיסוף סחורה מהספק או מהיצרן, והעברתה למחסן לוגיסטי באזורו. משם מתאמים הפלגה או המראה מול חברות התעופה והספנות, עד שהטובין מגיעים לארץ היעד. בשלב זה נכנסת עמילות המכס לתמונה, ואחריה שחרור הסחורה. התהליך ממשיך עם מיונים, הצמדת תוויות ואחסון לפי הצורך", אומר קניאס. ביחס לסוגיה האחרונה, הוא מוסיף כי "את השנה הזו, מגדירים ב'יחדיו' – וגם בחברות עמילות מכס אחרות – כ'שנת מפנה' בנושא פעולות המחשוב מול המכס, שהטמעתן אמורות לייעל משמעותית את הליך השילוח ולייצר שקיפות מלאה לכל הצדדים".
– האם מגמת הגידול ביבוא עצמאי של צרכנים פרטיים משפיעה על פעילותכם בקרב צרכנים פרטיים?
"עיקר הפעילות היא מול לקוחות עסקיים, והיא גם גדלה מאוד בשנים האחרונות, לצד הגידול ביבוא. הפעילות שלנו במגזר הפרטי היא שירות של ליווי ושילוח למי שרוכש תכולת בית בסין – מכלים סניטריים ועד ריהוט, וזהו תחום שגדל משנה לשנה. כמו כן, כ-20% מהפעילות שלנו היא פעילות יצוא, שנמוך בהיקפיו משמעותית בישראל ביחס להיקפי היבוא, וזאת בכל הענפים".
עוד מוסיף קניאס, ש"למרות שאנחנו נחשבים לאטרקטיביים מבחינת המחירים, הקלף החזק לא פחות הוא איכות השירות". הוא מציין כי "כשצריך לספק סחורה לחנויות הלקוחות רוצים וצריכים לדעת שהמשלוח יגיע כמה שיותר מהר. גם התחשיב הוא כזה שאת ה-100 דולר שאולי יכולת לחסוך על המשלוח, תוכלי להרוויח במכירות. הקשרים ארוכי-השנים שיש לנו עם חברות הספנות מובילים לכך שכל הקונטיינרים שלנו עולים על אונייה. שכיח בהחלט שבגלל עומס יהיו משלוחים שיישארו בחוץ – מצב שאצלנו לא קורה, משום שקשרים מסחריים טובים זוכים לעדיפות".
שמעון קניאס, מנכ"ל ובעל מניות יחיד ב"יחדיו", הקים את החברה לפני כ-20 שנה, והניסיון שלו בתחום נפרש על פני 40 שנה. "זה אמנם מוגדר כעסק משפחתי, אבל השלד העיקרי של החברה הוא לא משפחה אלא האנשים שהלכו איתנו מהתחלה", הוא מספר.
אך לא רק זאת, הוא אומר, לא רק חברות השילוח, בוודאי אצלו, משפחתיות, כי אם גם הצדדים האחרים של העסקה מקפידים על היכרויות ארוכות-שנים. "70% מהלקוחות שלנו קשורים באופן אישי לבעל הבית עם היכרות של שנים. ולא רק הלקוחות אלא גם הספקים בחו"ל", הוא אומר, ומוסיף ש"עיקר היבוא לישראל נעשה מסין ומטורקיה (טקסטיל), ואנחנו מצויים בקשרי משפחה עם הנציגים שם. הטורקים למשל באים אלינו ואנחנו אליהם, אנחנו מבלים ביחד גם בחופשים. אלו קשרים שהם הרבה מעבר לקשרי מסחר רגילים", הוא מסכם.

יום שני, 3 בספטמבר 2018

עולם השילוח צועד עם הזמן

אופיר ושמעון קניאס מחברת השילוח "יחדיו", מספקים הצצה אל התחום ומסבירים על החשיבות העצומה של הקשרים האנושיים וההיכרויות בו

יום ראשון, 26 באוגוסט 2018

שירות "מדלת לדלת"

שליחות מדלת לדלת, או שירות מדלת לדלת, היא המומחיות שלנו בחברת יחדיו – שילוח בינלאומי ועמילות מכס בע"מ.

יום שלישי, 21 באוגוסט 2018

שחרור טובין

כולנו יודעים שלא משנה איך מגיעה הסחורה אליכם ארצה, בין אם באוויר ובין אם בים, היא תגיע בסוף לנמל כלשהו, ושם היא תוחזק על ידי המכס.

יום שלישי, 14 באוגוסט 2018

חברת השילוח יחדיו תטמיע מערכת של מלם תים

חברת השילוח הבינלאומית ועמילות המכס בחרה בתוכנת ה-ERP FOCUS שתסייע לחברה עם היערכות טובה יותר לקראת דרישות מערכת המכס החדשה 'שער עולמי'

יחדיו שילוח בינלאומי משתפת פעולה עם DFDS

חברת יחדיו שילוח בינלאומי ועמילות מכס בע"מ חתמה לאחרונה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת הלוגיסטיקה DFDS Transport מדנמרק.

יום שני, 30 ביולי 2018

הסכם אזור סחר חופשי- טורקיה

ההסכם לאזור סחר חופשי (אס"ח) בין ישראל וטורקיה נחתם ב-14 במארס 1996 ונכנס לתוקפו ב-1 במאי 1997.

יום חמישי, 26 ביולי 2018

שירות ישיר מגואנגזו לת"א


Air freight NEW SERVICE DIRECT CAN-TLV
חברת יחדיו שמחה להציג בפניכם את השירות החדש של חברת התעופהHU  אשר משיקה שירות ישיר מגואנגזו לת"א, החל מהתאריך 02.08.2018 טיסה ראשונה!
להלן הפרטים:
* סגירה במחסןיציאה טיסה בשעה 01:35 בלילההגעה טיסה בשעה 08:50 בבוקר
יום ראשון
יום שלישי
יום רביעי
יום שלישי
יום חמישי
יום שישי
יום חמישי
יום שבת
יום ראשון
** 3 טיסות ישירות בשבוע
** סגירה במחסן –  הסחורה צריכה להתקבל במחסן המשלח עם ניירת ייצוא תקינה
** מקום מובטח מראש 
תנאי מכר
+300 ק"ג
+500 ק"ג
+1000 ק"ג
FOB טיסה בלבד
2.70$
2.70$
2.70$
FCA ממחסן הסוכן
לא כולל איסוף מהספק
3.15$
3.00$
2.90$

Pick up from GZ market
 
5 cbm up to 800kgs – 125$
10 cbm up to 1600kgs – 135$
15 cbm up to 2500kgs – 148$
הוצאות מקומיות פקודת מסירה – 150 ₪
יאטא – 1 % מערך ההובלה
* המחירים בתוקף עד להודעה חדשה
מחלקה אווירית 
חן לוי – 0506670044
יניב חן – 0506670036
שמעון קניאס – 0506670011

שירות ישיר מגואנגזו לת"א

חברת יחדיו שמחה להציג בפניכם את השירות החדש של חברת התעופהHU  אשר משיקה שירות ישיר מגואנגזו לת"א, החל מהתאריך 02.08.2018 טיסה ראשונה!

יום שלישי, 17 ביולי 2018

הובלה אווירית

הובלה אווירית מתבצעת  בשינוע תכולה  במטוסי נוסעים, מטוסי תובלה או מטוסי מטען, עלות הובלה אווירית היא בדרך כלל בחישוב של יחידת משקל, ככל שהמשקל עולה, ככה נשלם פחות על כל קילוגרם.