יום רביעי, 24 באוקטובר 2018

שינוע מטענים

חברת "יחדיו – שילוח בינלאומי ועמילות מכס בע"מ", בעלת ניסיון עשיר בשילוח בינלאומי. אנו שמים דגש על מתן שירות מקצועי בסטנדרטים בינלאומיים.

יום ראשון, 21 באוקטובר 2018

נמלי חיפה ואשדוד ביום השבתון: פעילות חלקית

בשל הבחירות לרשויות המקומיות שיתקיימו ב-30 באוקטובר יעבדו הנמלים באופן חלקי במשמרות א׳ וב׳ ויחזרו לעבודה רגילה במשמרת ג׳.

יום רביעי, 17 באוקטובר 2018

לשכת הספנות לוועדת התעריפים הממשלתית: בטלו או שנו תעריפי נמל מעוותים

לשכת הספנות פועלת לשינוי תעריפים מעוותים כגון דמי מינגש ודמי מעגן אשר גורמים לכך כי הנמל מקבל תמורה גבוהה יותר ככל שהשרות גרוע יותר.

יום ראשון, 14 באוקטובר 2018

יום שלישי, 9 באוקטובר 2018

נמל חיפה: אושר הסכם העקרונות לקראת הרפורמה

בפגישה שהתקיימה הבוקר בנוכחות ראשי המו״מ נסגרו כל הפרטים בהסכם העקרונות של נמל חיפה לקראת הרפורמה והתחרות בנמלים – פרט לנושא מחלקת ים. ההסכמים הקיבוציים המפורטים ייכתבו עד לפברואר 2019

יום ראשון, 7 באוקטובר 2018

שירות "מדלת לדלת"


שליחות מדלת לדלת, או שירות מדלת לדלת, היא המומחיות שלנו בחברת יחדיו – שילוח בינלאומי ועמילות מכס בע"מ. באמצעות שירות זה אנחנו מבטיחים שאתם תקבלו את המוצרים שלכם כמה שיותר מהר, בצורה מבוקרת, מפוקחת ואמינה.

שירות מדלת לדלת – מה זה
יחדיו – שילוח בינלאומי ועמילות מכס בע"מ מציעה שירות מדלת לדלת ללקוחות פרטיים ועסקיים, לרבות שליחות דחופה ברגע האחרון. אנחנו שולחים גם משלוחים קטנים, גם גדולים, בדרכים מגוונות. היתרון הגדול שלנו הוא קשרים רבים במדינות רבות, כך שהמשלוח שלכם, שלפעמים הוא ממש בהול, יגיע מהר, בצורה אמינה ובזמן. אנחנו אחראים, מקפידים על זמנים ולא סבלניים כלפי תקלות או חוסר יעילות. שירות מדלת לדלת, כי למה לדאוג אם אנחנו בחברת יחדיו – שילוח בינלאומי ועמילות מכס בע"מ יכולים לעשות זאת בעבורכם?

שירות מדלת לדלת – למה זה חשוב ובעבור מי זה
בעצם שירות זה מציע בעבור לקוחות פרטיים ועסקיים לקבל מהר מאד מוצר שקנו באופן ישיר. לדוגמה, הזמנתם משהו בעבור המפעל שלכם, ואתם צריכים שזה יגיע בדחיפות, כי אחרת המפעל שלכם יתחיל להפסיד כסף. למה לחכות או לבקש זאת מהדואר, שיקרע אתכם במחיר ולא יבטיח שזה יגיע מהר, בתירוצים מתירוצים שונים? אנחנו בחברת יחדיו – שילוח בינלאומי ועמילות מכס בע"מ נעקוב אחרי המוצר מרגע שנכנס לשילוח ועד שהוא אצלכם על כסף הדלת. אנחנו מציעים שירות מיומן, מקצועי, יעיל ואמין. המוצר שלכם יגיע, לאיפה שתזמינו אותו, במהירות, בהתחייבות. אנחנו מציעים לכם חסכון אדיר בכסף ובזמן, ובעיקר הקלה בכאב הראש.

למה דווקא איתנו – יחדיו – שילוח בינלאומי ועמילות מכס בע"מ
אנחנו בחברת יחדיו – שילוח בינלאומי ועמילות מכס בע"מ מציעים לכם את הקשרים, הניסיון והמוניטין שלנו בכל הקשור לעבודות שילוח בין לאומית, מדלת לדלת. יש לנו תודעת שירות גבוהה, ניסיון רב והרבה מאד קשרים, וביחד עם מחיר תחרותי ויחס אישי ואמין, אנחנו נלווה אתכם עד שהמוצר יהיה אצלכם ביד. אם אתם צריכים שירות לדלת לדלת, רק אצלנו בחברת יחדיו – שילוח בינלאומי ועמילות מכס בע"מ.

יום שישי, 5 באוקטובר 2018

חברות הספנות הגדולות: היטלי דלק עבור התקנת מסנני דלק

חברות MSC וחברת CMA CGM הולכות בעקבותיה של חברת מארסק ליין, והודיעו על כוונתן ליישם היטלי דלק וזאת על מנת להחזיר את עלויות הכרוכות בציות לתקנות ארגון הספנות העולמי IMO

יום ראשון, 23 בספטמבר 2018

נמל אנטוורפן: שביתת נתבים גורמת לעיכובים רבים

שביתת נתבים בת 24 שעות שהכריז במפתיע איגוד הנתבים הפלמי ביום שני האחרון גרמה לעיכובים רבים בכניסת ויציאת אניות מהנמל.

יום חמישי, 20 בספטמבר 2018

ההסתדרות אישרה סכסוכי עבודה חדשים

בין מקומות העבודה שבולטים ברשימת ההסתדרות נמצאת חברת נמל אשדוד בה אושר סכסוך עבודה בסקטור מנהל ובכירים בנמל.

יום ראשון, 16 בספטמבר 2018

יום רביעי, 12 בספטמבר 2018

עולם השילוח צועד עם הזמן

אופיר ושמעון קניאס מחברת השילוח "יחדיו", מספקים הצצה אל התחום ומסבירים על החשיבות העצומה של הקשרים האנושיים וההיכרויות בו

אל מול הקדמה הטכנולוגית ששועטת קדימה כמעט בכל זווית בחיינו, עדיין ישנם ענפים רבים חשובים ובסיסיים שהפעולה המאפיינת אותם היא פשוטה למדי, ענפים מסורתיים שבסופו של דבר מסתכמים בפעולה בסיסית לכאורה. אחד מהענפים הללו הוא ענף השילוח, שבמסגרתו מוצרים שנארזים בארגז במפעל הייצור, עוברים לאחסון, ומשם מועמסים על אונייה או מטוס בדרכם לארץ היעד.
למרות הרושם כי מדובר בפעולה לכאורה פשוטה, ועל אחת כמה וכמה פעולה שאינה מתוחכמת והיי-טקית במהותה בתפיסה הרווחת, הרי שגם פעילות שכזו היא פעילות מורכבת שמשלבת בתוכה מערכות מתקדמות שמייעלות ומשכללות את התהליך.
"אם בעבר למשלוח מסין היה לוקח חודש להגיע לישראל דרך הים, הרי שהיום הטובין יכולים להגיע לנמלים בישראלים בטווח של שבועיים וחצי", מספר אופיר קניאס, סמנכ"ל כספים בחברת השילוח הוותיקה "יחדיו", המתפעלת כ-30,000 משלוחים בשנה ללקוחות בארץ, ברשות הפלסטינית ובעולם כולו. קניאס טוען, כי כמו הרבה תחומים מסורתיים, גם השילוח הנו תחום חדשני שדורש התקדמות עם הזמנים. זאת, אפילו ש"כ-70% מהשילוח העולמי עושה את דרכו על גבי אוניות, ורק השאר דרך האוויר".
"שילוח הנו שרשרת פעילויות שרק מתחילה באיסוף סחורה מהספק או מהיצרן, והעברתה למחסן לוגיסטי באזורו. משם מתאמים הפלגה או המראה מול חברות התעופה והספנות, עד שהטובין מגיעים לארץ היעד. בשלב זה נכנסת עמילות המכס לתמונה, ואחריה שחרור הסחורה. התהליך ממשיך עם מיונים, הצמדת תוויות ואחסון לפי הצורך", אומר קניאס. ביחס לסוגיה האחרונה, הוא מוסיף כי "את השנה הזו, מגדירים ב'יחדיו' – וגם בחברות עמילות מכס אחרות – כ'שנת מפנה' בנושא פעולות המחשוב מול המכס, שהטמעתן אמורות לייעל משמעותית את הליך השילוח ולייצר שקיפות מלאה לכל הצדדים".
– האם מגמת הגידול ביבוא עצמאי של צרכנים פרטיים משפיעה על פעילותכם בקרב צרכנים פרטיים?
"עיקר הפעילות היא מול לקוחות עסקיים, והיא גם גדלה מאוד בשנים האחרונות, לצד הגידול ביבוא. הפעילות שלנו במגזר הפרטי היא שירות של ליווי ושילוח למי שרוכש תכולת בית בסין – מכלים סניטריים ועד ריהוט, וזהו תחום שגדל משנה לשנה. כמו כן, כ-20% מהפעילות שלנו היא פעילות יצוא, שנמוך בהיקפיו משמעותית בישראל ביחס להיקפי היבוא, וזאת בכל הענפים".
עוד מוסיף קניאס, ש"למרות שאנחנו נחשבים לאטרקטיביים מבחינת המחירים, הקלף החזק לא פחות הוא איכות השירות". הוא מציין כי "כשצריך לספק סחורה לחנויות הלקוחות רוצים וצריכים לדעת שהמשלוח יגיע כמה שיותר מהר. גם התחשיב הוא כזה שאת ה-100 דולר שאולי יכולת לחסוך על המשלוח, תוכלי להרוויח במכירות. הקשרים ארוכי-השנים שיש לנו עם חברות הספנות מובילים לכך שכל הקונטיינרים שלנו עולים על אונייה. שכיח בהחלט שבגלל עומס יהיו משלוחים שיישארו בחוץ – מצב שאצלנו לא קורה, משום שקשרים מסחריים טובים זוכים לעדיפות".
שמעון קניאס, מנכ"ל ובעל מניות יחיד ב"יחדיו", הקים את החברה לפני כ-20 שנה, והניסיון שלו בתחום נפרש על פני 40 שנה. "זה אמנם מוגדר כעסק משפחתי, אבל השלד העיקרי של החברה הוא לא משפחה אלא האנשים שהלכו איתנו מהתחלה", הוא מספר.
אך לא רק זאת, הוא אומר, לא רק חברות השילוח, בוודאי אצלו, משפחתיות, כי אם גם הצדדים האחרים של העסקה מקפידים על היכרויות ארוכות-שנים. "70% מהלקוחות שלנו קשורים באופן אישי לבעל הבית עם היכרות של שנים. ולא רק הלקוחות אלא גם הספקים בחו"ל", הוא אומר, ומוסיף ש"עיקר היבוא לישראל נעשה מסין ומטורקיה (טקסטיל), ואנחנו מצויים בקשרי משפחה עם הנציגים שם. הטורקים למשל באים אלינו ואנחנו אליהם, אנחנו מבלים ביחד גם בחופשים. אלו קשרים שהם הרבה מעבר לקשרי מסחר רגילים", הוא מסכם.

יום שני, 3 בספטמבר 2018

עולם השילוח צועד עם הזמן

אופיר ושמעון קניאס מחברת השילוח "יחדיו", מספקים הצצה אל התחום ומסבירים על החשיבות העצומה של הקשרים האנושיים וההיכרויות בו