אניות מכולה בנפח 1,700 TEU מסוגלות כעת להשיג תעריף של 51,000 דולר ליום עבור חוזים של 6 עד 12 חודשים. הדרישה בשוק לשינוע מכולות כה עזה עד שאפילו מפעילי אניות מטען כללי נכנסו למשחק.
אניות מכולה בנפח 1,700 TEU מסוגלות כעת להשיג תעריף של 51,000 דולר ליום עבור חוזים של 6 עד 12 חודשים. הדרישה בשוק לשינוע מכולות כה עזה עד שאפילו מפעילי אניות מטען כללי נכנסו למשחק.
בעקבות מימוש התוכנית של הנמל להגדלת מספר הצוותים לטובת שינוע סוגי המטען הכללי השונים, כמויות המטען שנפרקו בנמל חיפה בחודש אוגוסט גדלו בעשרות אחוזים. דוד כהן, סמנכ״ל תפעול ומסופים נמל חיפה: גאה בעובדי נמל חיפה שנרתמו למאמץ, ונתנו מענה לעומס העבודה
בטקס מרשים ששודר במקביל במטה חברת SIPG בשנחאי נכחו ראשי משרד התחבורה, חנ״י וחברת SIPG. בנמל, המאפשר טיפול באניות בנפח 18,000, יעבדו עובדים ישראלים שהוכשרו על ידי חברת SIPG. שרת התחבורה מרב מיכאלי: היום אנו מחזקים את יכולותינו האזוריות בתחום הסחר הימי
National standardization policy includes: determining standardization priorities, initiating and changes in existing standards, proclaiming standards as mandatory and removing mandatory status, inter-ministerial coordination regarding standardization and adopting international standardization.