נשיא התאחדות התעשיינים, רון תומר, נפגש עם אשל ארמוני, יו״ר חברת נמל חיפה, ומנדי זלצמן, מנכ״ל חברת נמל חיפה, במטרה למצוא פתרונות למשבר העומס בנמלים.
נשיא התאחדות התעשיינים, רון תומר, נפגש עם אשל ארמוני, יו״ר חברת נמל חיפה, ומנדי זלצמן, מנכ״ל חברת נמל חיפה, במטרה למצוא פתרונות למשבר העומס בנמלים.
Various entities worldwide promote fair trade and act against dumping.
לטענת איגוד לשכות המסחר מאות מכולות מעוכבות בשחרור מתחנת ההסגר והדבר גואם נזקים בלתי הפיכים ליבואנים. חיים עוז, סמנכ״ל חטיבות באיגוד: המשרד התחייב ל-SLA שאינו מסוגל לעמוד בו. חגי תשרי בפתח, זוהי שעת חירום.
According to the Free Import Order, an import is considered personal import if it has been proven, to the satisfaction of the Tax Authority’s Director General or Deputy Director General, that the goods are imported not through a dealer, not for supply, production or provision of services, and at a reasonable quantity for the individual’s personal or family use (see article 2(c)1 of the Free Import Order, 2014).
התפרצות מחודשת של זן דלתא, מזג אוויר סוער וביקושים חזקים מארה״ב יוצרים לחץ עצום על שני נמלי סין הגדולים. נמלי נינגבו-ז׳ושאן ושנחאי טיפלו ב-1.17 מיליארד טון ו-510 מיליון טון בהתאמה בשנת 2020.
In specific cases it is possible to obtain an exemptions from import license, approval or permit. This does not apply, of course, to goods prohibited for import pursuant the Customs Tariff Order.
The Ministry of Economy and Industry updates and amends the Free Import Order and Free Export Order to include all the technical
Generally speaking, import to Israel is free. Any person can import without an importer license or an import license/approval. However, some products require importer registration and an import license or approval, to supervise the products’ quality and to protect public health and safety.
This guide is intended for citizens attempting import, whether personal or commercial, for the first time, and provides detailed explanations for frequently asked questions.
אתמול היו 328 אניות מכולה בהמתנה מחוץ ל-116 נמלים ברחבי העולם. עד 10% מקיבולת הספנות העולמי הפעיל אינו מתפקד למעשה ו״מבלה״ בהמתנות בשל בעיות עומס בנמלים.
אניות שנמצאות לפני כניסה לנמלי ישראל אינן יכולות לעשות זאת ללא אישור משרד הבריאות שהונפק עבורן עקב אותה שביתה. גם עובדי משרד הבריאות בתחנות ההסגר בנמלי ישראל הצטרפו לשביתה של עובדי מנהל ומשק וכוחות העזר בבתי החולים.
נשיא איגוד לשכות המסחר, פנה אתמול אל הממונה על התחרות ד״ר מיכל הלפרין בדרישה כי תתערב ובדחיפות בזינוק העלויות הנוספות המוטלות על היבואנים בנמלי הים. לין: אין מדובר בהעלאות עונתיות אלא בנסיקה של הוצאות.