עמירם הלוי טוען במאמר דעה כי בישראל קיימים היום יצואנים בתחום היצוא הבטחוני והדו-שימושי אשר עוברים על חוק הפיקוח על היצוא שכן אינם ממלאים תצהיר יצואן.
יום רביעי, 24 באפריל 2019
מהו תצהיר יצואן, למה הוא נועד והאם מתעכב יישומו?
עמילות מכס
יום שלישי, 23 באפריל 2019
עמילות מכס
חברת "יחדיו – שילוח בינלאומי ועמילות מכס בע"מ" מציעה עבודה מקצועית מאוד מול גורמי המכס ומול הגורמים בחו"ל שקשורים לכל שילוח.
יום רביעי, 17 באפריל 2019
לין לרה״מ: יש להעביר חוק ספציפי לנמלי ישראל
על פי יוזמת החוק מוצע לאסור שביתה בנמלי הים בחוק, כאשר הכרעה בסכסוכי עבודה תוכרע על ידי ועדת בוררים.
יום שבת, 13 באפריל 2019
התחלת תהליך היבוא
- סוכן ייבוא
- משלח בינלאומי
- עמיל מכס
סוכן ייבוא
תפקידו של סוכן הייבוא הוא לתווך בין הספק לייבואן והוא מתפקד כנציגו הרשמי של ספק הסחורה או היצרן. הסוכן, מציג דוגמאות של המוצרים המדוברים, מתמקח על מחיר וזמני ההפקה ובעצם חותם על החוזה הרשמי.את גמולו מקבל הסוכן מהספק בחו"ל עבורו הוא עובד על ידי קבלת עמלה על כל מכירה.
ל"יחדיו" נציגים במקומות רבים בעולם, לרבות סין, טורקיה וארה"ב.
נציגינו מכירים באופן מקיף את מגוון היצרנים הפוטנציאלים ויודעים כיצד להתאים עבורך את היצרן המתאים ביותר הן מבחינת אמינות והן מבחינת איכות ומחיר.
אנו נשמח לרכז עבורך את כל המידע לגבי עלות המשלח לארץ, סיווגי מכס, ביטוחים וכדומה כדי שתוכל לדעת בדיוק מה תהייה עלות המוצר הסופית עבורך.
משלח בינלאומי
תפקידו העיקרי של המשלח הוא לדאוג להובלתה של הסחורה ממחסני הספקים עד לייבואנים בארץ היעד.לשם כך, ידאג המשלח לסמן את האריזות, לסדר אותן במכולות המתאימות ולהנפיק את כל המסמכים הדרושים לכך כגון: שטרי מטען, תעודות מקור ומסמכי ייבוא נוספים. ברוב המקרים מחזיק המשלח מחסנים לצורך שמירה ומיון כלל הסחורות שבאחריותו.
עמיל מכס
עמיל מכס או סוכן מכס, הינו סוכן המוסמך על-ידי המדינה לייצג אנשי עסקים מול רשויות המכס. על הסוכן להיות בקיא בכל נהלי הסחר הבינלאומי.בהגדרת תפקידו, אמון עמיל המכס על כלל התהליכים השונים הנכללים ביבוא ויצוא סחורה מהארץ מול שלטונות המכס. עליו להכין ולמלא את הטפסים הנדרשים, לדאוג לטובת היבואן או היצואן בתנאי תשלום המיסים ולהתאים את סוג הסחורה לסיווג המס באופן שיהיה מקובל על ידי שלטונות.
עמילי מכס ממקמים את סניפיהם בתחנות המכס השונות. עמיל המכס מתמצא בכל השלבים וההגבלות ביבוא ויצוא ומוסמך לייעץ ברזי חוקי היבוא, כגון: איסורים, הגבלות וכדומה. בנוסף לאישור המסמכים, עמיל מכס מקצועי מסוגל לספק שירותים נלווים המקלים על השילוח הבינלאומי, כגון: הובלה יבשתית, מחסני ערובה, הובלה ימית הכוללת לפעמים גם ביטוח ועוד.
יום רביעי, 3 באפריל 2019
בשל השיבושים: ירידה של 3.2% בפעילות המכולות בנמל אשדוד ב-2018
בשל השיבושים: ירידה של 3.2% בפעילות המכולות בנמל אשדוד ב-2018
ברציפי הנמל נפרקו במהלך השנה 1.477 מיליון TEUלעומת 1.525 מיליון TEU אשתקד.
יום רביעי, 27 במרץ 2019
יבוא יצוא בים ובאוויר
אנו בחברת יחדיו נותנים מענה ופתרון לכדאיות שינוע הסחורה בהתאם למידות משקל ונפח תוך הקפדה על ביצוע לוגיסטי וקבלת ההחלטות וחסכון כלכלי כשירות ללקוח.
שיקולים בבחירת יבוא יצוא בים ובאוויר
שיקול משמעותי הוא שיקול העלות, כמה חוסך לכם כל מערך שינוע?אנשי עסקים חושבים על השורה התחתונה ויש להם תקציב סגור. לכן, ברור שרוצים שעבודת יבוא יצוא בים ובאוויר תעלה כמה שפחות.
לרוב, שילוח ימי עולה פחות, אבל זה תלוי בכל מיני גורמים. למשל, ספקים אוויריים יחייבו אתכם על פי כמות / משקל. לעומת זאת, בים מחייבים על פי גודל המכולה. המשקל משפיע, אבל זה תלוי בגודל.
כי בכל מקרה, תשלמו על מכולה שלמה, לכן אם יש לכם דברים קטנים או לא שווה לקחת שילוח ימי. קחו בחשבון גם דמי אחסנה בנמל, שחרור ממכס ועוד.
שיקול משמעותי הוא שיקול המהירות. באוויר, אין ספק, זה מגיע מהר יותר. לכן תלוי בסחורה שלכם: אם זה בהול, זמן שווה כסף. אם יש זמן, נגיד, שלושה או ארבעה שבועות לחכות, אז הים יהיה הרבה יותר זול ואיטי.
שיקול חשוב הוא האמינות. נכון, שילוח אווירי הוא תחום צעיר יותר, אבל יש בו יותר אמינות, בעיקר כי הוא מגיע ישר מנקודה לנקודה, ואפשר באמצעות ברקודים לעקוב אחרי השילוח.
שיקול חשוב הוא השפעה על הסביבה. אנחנו אנשי עסקים אבל כסף זה לא הכול, וחשוב לשמור על הסביבה. במובן זה, אווירונים מזהמים הרבה יותר מאוניות.
למה דווקא איתנו?
חברת יחדיו – שילוח בינלאומי ועמילות מכס בע"מ היא החברה המקצועית ביותר בכל הסיוע לבחירה.בחירת טכנולוגיה או דרך לשנע את התכולה, ליווי מרגע קבלת הזמנה ועד שחרור המשלוח אפשרויות אלו אנו נשמח להעמיד לרשותכם באמצעות הידע, הניסיון והקשרים שלנו, לבחור את הדרך הטובה וגם ללוות אותה הלכה למעשה.
יום ראשון, 24 במרץ 2019
מועצת המובילים: מורידים את ההתייצבות בנמל אשדוד ב-50%
מועצת המובילים: מורידים את ההתייצבות בנמל אשדוד ב-50%
מועצת המובילים הפיצה הודעה לחברי המועצה כי ״על פי הדיווח של חברות הובלה וחברי פורום משתמשי הנמלים, מתקיימים עיצומים בנמל אשדוד״.
יום חמישי, 21 במרץ 2019
ההסתדרות לבית הדין: 3 ימי עבודה אינם משקפים ממוצע פעולות לשעה
בית הדין לעבודה קיבל את עמדת חברת נמל אשדוד והוציא צו להפסקת העיצומים בנמל במסגרתו הורה לעובדים ולהסתדרות לבטל כל הוראה לשיבוש העבודה בנמל.
יום חמישי, 14 במרץ 2019
נמל אשדוד: העובדים ישובו לעבודה סדירה
הצדדים הגיעו להסכמה במסגרתה יחזרו העובדים ל״קיום עבודה סדירה ותקינה, ובכלל זה קצב עבודה של 24 פעולות בממוצע לשעה של עובדי סקטור ציוד מכני״.
יום רביעי, 13 במרץ 2019
נמל אשדוד: עובדים לא מתייצבים לעבודה, מדווחים על מחלה
אתמול לא התייצבו לעבודתם 18 עובדי תפעול, בהם 6 מנופאים, אשר דיווחו על מחלה המונעת מהם להגיע למשמרת. נמל אשדוד: נפנה בשעות הקרובות לבית הדין האזורי לעבודה