האיגוד פנה לציבור היבואנים הסבורים שיש להם תביעת נזיקין מבוססת. נשיא איגוד לשכות המסחר: ״אסור שיהיה מצב על פיו פוטרים את המדינה, את הנהלות הנמלים או את ועדי העובדים בנמלי הים מאחריות ממתן שירותי נמל יעילים ובכל מצב אפשרי״
האיגוד פנה לציבור היבואנים הסבורים שיש להם תביעת נזיקין מבוססת. נשיא איגוד לשכות המסחר: ״אסור שיהיה מצב על פיו פוטרים את המדינה, את הנהלות הנמלים או את ועדי העובדים בנמלי הים מאחריות ממתן שירותי נמל יעילים ובכל מצב אפשרי״
The policy’s purpose is to significantly simplify import processes, and to decrease import costs specifically and cost of living in general.
The Ministry of Economy implements the new import policy, determined in Government Resolution 2318, by the Ministry’s Commissioner of Import.
The Chief Economist’s report of December 2016 indicates that in comparison to OECD countries, the Israeli market has a low degree of exposure to import. As of 2014, Israel is 106 out of 140 global economies in the exposure to import index (out of the Global Financial Forum).
Comparing scope of import in relation to economy, import in Israel is at 20%, compared to the OECD average of 27%. Moreover, comparing the scope of import out of the consumption basket, import is about 10% of the Israeli household’s consumption basket, compared to 19%.
This policy is guided by the view that free trade increases competition and improves the allocation of resources in the market. Therefore the policy’s purpose is to significantly simplify import processes, and to decrease import costs specifically and cost of living in general.
The Commissioner of Import in the Ministry of Economy and Industry – Mr. Anwar Hilaf. The Commissioner cooperates with all government ministries in charge of the competent import authorities.
תעריפי ההובלה הימיים בין אסיה וצפון אירופה טיפסו ב-6% השבוע ועמדו על 7,762 דולר ל-FEU, וזאת לאחר ירידה של 14% מאז פברואר עד שבוע שעבר. מורגשת ההשפעה של חסימת תעלת סואץ על עליית התעריפים.
ברבעון הראשון תנועת המטענים בכל הנמלים עמדה על 14.32 מיליון טון לעומת 14.49 מיליון טון בתקופה המקבילה אשתקד. מהנתונים עולה כי בנמל אשדוד נטענים פחות מכולות יצוא כאשר בחיפה המצב הפוך.
חברות ההובלה הודיעו כבר ביום חמישי כי הן חוזרות לעבודה שגרתית בנמל אשדוד, זאת בעקבות פגישה שנערכה ובעקבותיה הוחלט על תיאום של עבודת מטה משותפת בין הצוותים המקצועיים של הנמל ושל מועצת המובילים.
ועדת הכספים דיווחה למנהל רשות החברות הממשלתיות, יעקב קוינט, כי היא מאשרת את הפרטת חברת נמל חיפה.
לאור העומס השהה לאחרונה נמל חיפה את החלונות הקבועים לכניסות אניית מכולות. חברת סילנד והמבורג סוד הודיעו כי לא יפקדו את נמל חיפה במהלך ששת השבועות הקרובים. חברת אוריין ללקוחות: צופה אתגרים רבים בתקופה הקרובה.
אמש הודיעה רשות תעלת סואץ על סיום המשבר עקב חסימת הנתיב הימי על ידי אניית מכולות ענקית לפני כעשרה ימים. לפי הודעת הרשות בסך הכל נאלצו להמתין מחוץ לתעלה 422 אניות עם משקל מטען בסך כולל של 26 מיליון טון.
הספינה שנתקעה בתעלת סואץ חולצה אחרי שישה ימים, פקק ענק בכניה לתעלהף ייקח עוד כמה ימים לשחרור הפקק.
האנייה בתעלת סואץ. חוסמת את אחד מנתיבי הסחר המרכזיים בעולם.
This guide will explain what is dumping, what is not considered dumped imports, how the dumping rate is determined, etc.
מעל ל-1,500,000 מכולות והיקף סחורות כולל של כ-108 מיליארד שקל נפרקו במהלך שנת 2020 בנמל אשדוד. שיקו ז׳אנה, מנכ״ל חברת נמל אשדוד: הגענו להישגים מרשימים בתקופה המאופיינת בחוסר וודאות.
הקודם
הבא
אחרי קרוב ל-8 שנים של מו״מ נחתמה הלילה אחת הרפורמות החשובות במשק בין המדינה, הנהלת נמל אשדוד והעובדים. במסגרת ההסכם תיושם תוכנית התייעלות שתאפשר לנמל לשמור על כושר תחרותי גבוה תוך שמירה על זכויות העובדים.