יום חמישי, 10 בנובמבר 2022

 

יבוא יצוא בינלאומי יכול לאפשר לנו להגיע לכמות לקוחות גדולה יותר.

כאשר אנחנו רוצים לשפר את איכות הסחורה שאנחנו משווקים ללקוחות שלנו בארץ אנחנו חייבים לבדוק שאנחנו מייבאים מחוץ לארץ סחורה איכותית וטובה שהשימוש בה בטוח. יש הרבה מאוד טיפים ודגשים שאנחנו צריכים לשים לב אליהם ביבוא ובייצוא של סחורה.

חשוב מאוד לשים לב שהסחורה שאנחנו מייבאים תואמת את תקנות הבטיחות בארץ ואת החוק בארץ. עוד חשוב לשים לב לאיזה כמויות אנחנו מייבאים ולייבא אך ורק סחורה שנוכל באמת למכור. חשוב להיזהר ולא לייבא יותר מדי סחורה שאחר כך לא יהיה לנו מה לעשות איתה.

יבוא יצוא בינלאומי – למה חשוב לשים לב?

יבוא יצוא בינלאומי הוא תחום לחברות מקצועיות ויש חברות שזה תחום המומחיות שלהן.

חברות אשר תחום המומחיות שלהן הוא יבוא וייצוא בינלאומי יודעת לשווק את הסחורה ויודעות להוביל אותה באופן איכותי ושיטיתי שחוסך בסופו של דבר כסף רב. דרכי הייבוא והייצוא לארץ הם או דרך הים או דרך האוויר. שתי דרכי הייבוא הן בעלות יתרונות וחסרונות וחשוב שנשקול טוב איך הכי טוב לנו לייבא או לייצא סחורה למדינות שונות בחוץ לארץ.

לרוב רוב הייבוא והייצוא בארץ הוא למדינות כמו ארצות הברית, קנדה, מדינות צפון ומערב אירופה ועוד… .

יבוא יצוא בינלאומי – ממה חשוב להימנע בכל מחיר?

יבוא ויצוא בינלאומי דורש מאתנו לשים לב להרבה מאוד נושאים שונים. חשוב לשים לב שאנחנו פועלים לפי החוק ומקפידים שפעולת ההובלה של הסחורה שלנו מהארץ או לארץ תעשה לפי החוק.

חשוב מאוד לשים לב שאנחנו בוחרים לעבוד עם חברות הובלה אמינות שאנחנו יכולים לסמוך על איכות העבודה ועל אופן הפעולה שלהן.

ככל שנבחר לעבוד עם חברה אמינה ומקצועית יותר כך איכות העבודה תהיה גבוה יותר והסחורה שלנו תגיע באופן שמור וטוב יותר.

מומלץ מאוד לבחור לעבוד עם חברות מוכרות שאיכות העבודה שלהן ושמן הולך לפניהם ושאנחנו יודעים שהן יעשו עבודה טובה לאורך זמן התקשרות ארוך מאוד.

יום חמישי, 3 בנובמבר 2022

חברת יחדיו - שילוח בינלאומי ועמילות מכס בע"מ

 


שירותי משלוח בינלאומיים


העידן המודרני בו הפך העולם לכפר גלובאלי מספק מגוון אפשרויות להתקשרות בינלאומית. שילוח בינלאומי מתבצע בים, באוויר וביבשה וזאת בצורה יעילה המשפרת את היכולות והאפשרויות העסקיות.

שירותי משלוח בינלאומיים מתמקדים בשתי שיטות מרכזיות: משא אווירי ומשא ימי. שתי השיטות מספקות יתרונות רבים ומגוונים החוסכים זמן ועלויות ללקוח ולמספקי השירות.

שילוח אווירי בינלאומי

הובלה אווירית אורכת כמה ימים בלבד ומתבצעת בתנאים המבטיחים כי הסחורה תגיעה ליעדה בזמן וללא כל פגע. החיסרון היחיד בשיטה זו נובע מכך שישנן מגבלות לגבי סוגי המוצרים שיכולים להיות מוטסים.

שילוח אווירי הינו מהיר ומאפשר ללקוח ליהנות מקבלת סחורה מכל רחבי העולם המגיעה עד לפתח ביתו תוך ימים ספורים. עבור הספק או בית העסק, מדובר בשיטה יעילה החוסכת זמן ותורמת ליעילות ולהרחבת הפעילות העסקית. המשלוח האווירי יכול להגיע כמעט לכל מדינה ויעד ומכאן חשיבותו ויתרונותיו.

שילוח ימי בינלאומי

הובלה ימית הינה שיטה מסורתית לשילוח שנעשה בה שימוש רב לאורך ההיסטוריה. ספינות ההובלה יכולות לשאת מטענים בסדרי גודל עצומים ובצורה בטוחה.

לצד זאת, מדובר בשיטה האורכת זמן, כאשר לעתים השילוח יכול לארוך כחודש ימים. שילוח דרך הים מבוסס על גודלן של המכולות ומגבלות המשקל משמעותיות פחות בהשוואה לשילוח אווירי. הובלה באוקיינוס מאפשרת שליחת מטענים גדולים וכבדים והיא נחשבת לזולה ביחס להובלה אווירית.

קיצור הליכים בירוקרטיים וקבלת אישורים

משלוח בינלאומי מלווה בבירוקרטיה סבוכה ומחייב קבלת אישורים רבים. משום כך, קיים קושי לשילוח בינלאומי באופן עצמאי ומומלץ להיעזר בשירותי משלוח בינלאומיים של חברות המתמחות בתחום.

שירותי משלוח בינלאומיים יכולים לקצר עבורכם את ההליכים הבירוקרטיים, להגדיל את הסיכוי לקבלת אישורים ובכך לייעל את תהליך השילוח.

שירותי שילוח בינלאומיים המבוצעים בידי מומחים כוללים מתן מענה לכל הפרטים הקטנים שיש להתייחס אליהם בהם: היעד למשלוח, שיטת השילוח, מכס וסליקה, העברת המטען במדינה זרה ועוד. השירות המקצועי כולל ייעוץ לגבי סוגי הסחורה שניתן לשלוח לכל מדינה, ניהול משא ומתן על חוזים וטיפול בניירת.

שירותי שילוח בינלאומי ועמילות מכס מידי מומחים

חברת “יחדיו” הינה בעלת וותק של למעלה מ – 20 שנה בתחום שילוח מטענים בינלאומי. צוות המומחים שלנו מספק פתרונות לוגיסטיים ומנהל את הליך השילוח בצורה יעילה הכוללת טיפול בכל פרט, צעד אחר צעד, עד להגעת הסחורה ליעדה וקליטתה.

שירותי משלוח בינלאומיים כוללים: עמילות מכס, ביטוח מטענים, אריזת משלוחים, הובלה יבשתית, השגת אישורים ממשרד הבריאות, משרד התחבורה, משרד החקלאות, מכון התקנים ועוד. חברת יחידו מספקת שירות מקצועי, אחריות ומעורבות בכל שלבי השינוע עד הגעת המשלוח לבית הלקוח.

יום שבת, 29 באוקטובר 2022

עמילות מכס



עמילות מכס היא חובה בכל שילוח בינלאומי

אופן העברת סחורה או פריטים יחידים ממדינה למדינה משתנה לפי סוג הפריטים ומשקלם, מהירות השילוח הנדרשת ועוד.
קרא עוד »




מדוע לבחור ב”יחדיו” כחברת עמילות המכס שלכם?

בעידן הגלובלי סחר בינלאומי הוא אחד מאבני היסוד של עולם הכלכלה. חברות בינלאומית, חברות רב לאומיות ואנשים פרטים נדרשים באופן לחברת עמילות מכס
קרא עוד »



מדוע קיים צורך בסוכן מכס?

תהליך העברת טובין ממדינה למדינה הוא תהליך מורכב אשר לו שלבים מרובים. תיאום השילוח בין החברות השונות דורש שיתוף פעולה מדוייק בין גורמים רבים. 



עמילות מכס – יבוא ויצוא

כאשר אנחנו רוצים לשנע או להוביל סחורה בייבוא וייצוא לארץ או לחוץ לארץ אנחנו צריכים לשים לב לנושא של עמילות מכס.
קרא עוד »



כיצד יש לבחור חברת עמילות מכס מתאימה?

ככל שהעולם מתקדם בצעדי ענק היינו מצפים לייעול גם של תהליכים בירוקרטים שונים. במציאות, זה קורה אבל לאט מאד... 
קרא עוד »





פתרונות יבוא ויצוא בים ובאוויר

שילוח בינלאומי מתייחס להעברת סחורות ממדינה אחת לאחרת וזאת באמצעים ימיים, אוויריים או יבשתיים.

יום ראשון, 23 באוקטובר 2022

המטוטלת: תעריפי ההובלה הימית בדרך למטה


המטוטלת: תעריפי ההובלה הימית בדרך למטה
ד״ר יורם זבה, נשיא לשכת הספנות, משוחח בפרק חדש של PORT2PORT פודקאסט על תעריפי ההובלה הימית הן בספוט והן בחוזים, על הסיבות לירידה בתעריפי ההובלה ועל הצפי בשוק לקראת 2023 ו-2024
נשיא לשכת הספנות השיראלית, ד״ר יורם זבה, משוחח בפודקאסט של PORT2PORT עם מירב רונן, עורכת התוכן של PORT2PORT, ומציג את הגורמים שמשפיעים על הירידה בתעריפי ההובלה הימית, מספר על ההבדלים בין תעריפי ׳ספוט׳ ותעריפי ׳חוזים׳, וצופה כי כניסת קיבולת נוספת לצי העולמי בדמות אניות חדשות בשנים 2023 ו-2024 תשפיע גם היא על תעריפי ההובלה.
האזנה מהנה.
פורסם באתר port2port

יום שבת, 8 באוקטובר 2022

מדד פרייטוס: תעריפי ההובלה ברמה הנמוכה ביותר מאז יוני 2020



תעריפי ההובלה בין אסיה והחוף המערבי של ארה״ב ירדו השבוע ב-16% נוספים לרמה הנמוכה ביותר מאז יוני 2020, והם גבוהים ב-5% בלבד מאשר באוקטובר 2018. לפי הדיווחים, ספינות שיוצאות מאסיה לחוף המערבי מלאות רק בכ-70-80% מהקיבולת/

מדד פרייטוס השבועי המנתח את תעריפי ההובלה היומיים והשבועיים בנתיבי הסחר הבולטים בעולם מדווח כי תעריפי ההובלה בין אסיה והחוף המערבי של ארה״ב ירדו השבוע ב-16% נוספים לרמה הנמוכה ביותר מאז יוני 2020, והם גבוהים ב-5% בלבד מאשר באוקטובר 2018, כאשר המחירים טיפסו לקראת פתיחת התעריפים ב-2019. ירידת התעריפים עלולה להתחיל לאיים על הרווחיות של חברות הספנות בנתיב זה, במיוחד עבור חברות ספנות קטנות יותר.

מחירי המטענים האוויריים של Freightos Air Index ירדו ב-32% מאז החודש שעבר והם חצי מהרמה שלהם לפני שנה, ותעריפי סין-אירופה נמוכים ב-43% מהשנה שעברה. עונת השיא של מטענים אוויריים מתחילה בדרך כלל בסביבות סוף אוקטובר, אבל חלק מהתעשייה בספק אם תהיה עלייה גדולה השנה.

תעריפי ההובלה הימית בין אסיה והחוף המערבי של ארה״ב (FBX01 Daily) ירדו ב-16% ל-$2,516/FEU. שיעור זה נמוך ב-85% מהתקופה המקבילה אשתקד. תעריפי ההובלה הימית בין אסיה והחוף המזרחי של ארה״ב (FBX03 Daily) ירדו ב-5% ל-$6,634/FEU, והם נמוכים ב-66% מהמחירים בשבוע שעבר בשנה שעברה.

האנליסט של פרייטוס, יהודה לוין, כותב כי: הוריקן איאן חלף על פני פלורידה וסגר שדות תעופה, שיבש את תנועות הרכבת וסגר זמנית נמלי מכולות בג׳קסונוויל וצ׳רלסטון, למרות שנמלים אחרים שכבר נאבקו בעיכובים כמו סוואנה, נותרו פעילים. הקלת העומס בנמלים - הן בנמלים מרכזיים בסין והן בלוס אנג׳לס/לונג ביץ׳ מגדילה למעשה את הקיבולת הזמינה - לפי הדיווחים, ספינות שיוצאות מאסיה לחוף המערבי מלאות רק בכ-70-80% - והיא משולבת עם הירידה המתמשכת שמובילה לירידה מהירה במחירי הספוט, בייחוד בנתיב זה.

תעריפי ההובלה בין אסיה והחוף המערבי של ארה״ב ירדו השבוע ב-16% נוספים לרמה הנמוכה ביותר מאז יוני 2020, והם גבוהים ב-5% בלבד מאשר באוקטובר 2018. לפי הדיווחים, ספינות שיוצאות מאסיה לחוף המערבי מלאות רק בכ-70-80% מהקיבולת

מדד פרייטוס השבועי המנתח את תעריפי ההובלה היומיים והשבועיים בנתיבי הסחר הבולטים בעולם מדווח כי תעריפי ההובלה בין אסיה והחוף המערבי של ארה״ב ירדו השבוע ב-16% נוספים לרמה הנמוכה ביותר מאז יוני 2020, והם גבוהים ב-5% בלבד מאשר באוקטובר 2018, כאשר המחירים טיפסו לקראת פתיחת התעריפים ב-2019. ירידת התעריפים עלולה להתחיל לאיים על הרווחיות של חברות הספנות בנתיב זה, במיוחד עבור חברות ספנות קטנות יותר.

מחירי המטענים האוויריים של Freightos Air Index ירדו ב-32% מאז החודש שעבר והם חצי מהרמה שלהם לפני שנה, ותעריפי סין-אירופה נמוכים ב-43% מהשנה שעברה. עונת השיא של מטענים אוויריים מתחילה בדרך כלל בסביבות סוף אוקטובר, אבל חלק מהתעשייה בספק אם תהיה עלייה גדולה השנה.

תעריפי ההובלה הימית בין אסיה והחוף המערבי של ארה״ב (FBX01 Daily) ירדו ב-16% ל-$2,516/FEU. שיעור זה נמוך ב-85% מהתקופה המקבילה אשתקד. תעריפי ההובלה הימית בין אסיה והחוף המזרחי של ארה״ב (FBX03 Daily) ירדו ב-5% ל-$6,634/FEU, והם נמוכים ב-66% מהמחירים בשבוע שעבר בשנה שעברה.

האנליסט של פרייטוס, יהודה לוין, כותב כי: הוריקן איאן חלף על פני פלורידה וסגר שדות תעופה, שיבש את תנועות הרכבת וסגר זמנית נמלי מכולות בג׳קסונוויל וצ׳רלסטון, למרות שנמלים אחרים שכבר נאבקו בעיכובים כמו סוואנה, נותרו פעילים. הקלת העומס בנמלים - הן בנמלים מרכזיים בסין והן בלוס אנג׳לס/לונג ביץ׳ מגדילה למעשה את הקיבולת הזמינה - לפי הדיווחים, ספינות שיוצאות מאסיה לחוף המערבי מלאות רק בכ-70-80% - והיא משולבת עם הירידה המתמשכת שמובילה לירידה מהירה במחירי הספוט, בייחוד בנתיב זה״.
 
פורסם באתר port2port