הפרוצדורה של יצוא אלמנטים ממדינת ישראל אל מול כל מיני מדינות הינה חלק לא נפרד מן הכלכלה הישראלי והתקדמותה, אך בחברות בכל מיני גדלים.
עסקינן בפרוצדורה אשר משקפת את העוצמה של כלכלת מדינת ישראל ואת מידת היחס שבין כל מיני ענפים במדינת ישראל אל מול הצריכה הבין לאומית, הן במידה ועסקינן אצל לקוח פרטי והן במידה ועסקינן בספק ובחברה עסקית וכן מסחרית.
יצוא
על מנת לערוך הלכה למעשה פרוצדורה של יצוא נדרש לעשות שימוש בחברת הובלה אשר באפשרותה לערוך שילוח של אלמנטים למדינות מעבר לים, בין השאר במערך של פרוצדורה יצוא למדינות. פרוצדורה זאת תיערך על ידי שליחה של אלמנטים באמצעות אוניה במשלוח ימי או לחלופין באמצעות, מטוס במשלוח אווירי.
בשל כך כי לא ניתן עבור חברה ישראלית לערוך פרוצדורה של יצוא יבשתי, אף מכיוון שלא קיים קשר יבשתי ואף מכיוון שהגבולות בהיקף של מדינת ישראל לא פתוחים בצורה שלמה אל מול אירופה, כי אז החלופות אשר נותרו הן יצוא לאירופה או יצוא למדינת ארצות הברית, על ידי האוויר או על ידי הים. הרבה חברות ישראליות אחראיות על פרוצדורה זאת, הן עורכות אותה על ידי מטוס או על ידי אוניה אשר עשויים להכיל מכולת בכל מיני גדלים, בן ניתן לאכלס את האלמנטים אשר הרבה חברות ברחבי מדינת ישראל נדרשות לייצא.
כל חברה מחליטה מה מספר המכולות אשר היא מעוניינת לייצא בהתאם לצורך שלה במדינה מעבר לים. באם היא לא תשגשג למלא מכולה בודדת אשר הינה מלאה, כי אז היא עשויה להשכיר חלק ממכולה עם עוד חברה ואז היא תשלם בצורה יחסית עבור החלק שלה. יצוא לאירופה מבוצע על פי נהלי היצוא, הן במידה ועסקינן על פי נוהלי הביטחון, הבריאות, הבטיחות וכל מיני תקנים אשר נדרשים באותם האזורים.
יש לציין, כי באירופה באופן זהה למדינת ישראל התקנים קפדניים ביותר ובהרבה מצבים עסקינן בתקנים זהים. יצוא לאירופה עשוי להיערך לאיחוד האירופי ואז מובל במדינות המתקשרות לאיחוד הינם זהים, ואף הינו עשוי להיערך אל מול מדינות אשר לא חלק מהאיגוד, כי אז יובלט פרטיקולרי עבור אותה מדינה.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה