יום רביעי, 10 ביוני 2020

צים משיקה שירות דיגיטלי לקבלת הצעת מחיר מיידית

חברת צים מציגה שירות חדש המכונה eZ Quote – שירות דיגיטלי נוסף עבור הצעת מחיר והזמנת מקום באופן מיידי (Booking) כולל הבטחה לשמירת מקום על סיפון האנייה.

חברת צים מציגה שירות חדש המכונה eZ Quote – שירות דיגיטלי נוסף עבור הצעת מחיר והזמנת מקום באופן מיידי (Booking) כולל הבטחה לשמירת מקום על סיפון האנייה.

במהלך מאי השיקה חברת צים את שירות eZ Quote המאפשר ללקוחות קיימים וחדשים לקבל הצעות מחיר מקוונות עבור תעריפי הובלה כמו גם האפשרות לשמור למשלוח מקום מובטח על האנייה המיועדת.

מחברת צים נמסר כי הפלטפורמה החדשה והמתקדמת הופכת את הליך קבלת הצעת המחיר וההזמנה להליך מהיר וקל יותר, זמין 24/7, כולל תמיכה בצ׳אט. הצעת eZ תשתפר בהדרגה על פני אזורים גלובליים וכרגע היא תומכת במכולות יבשות בלבד (Dry Van Containers).

״שירות eZ Quote הינו חלק ממערך צומח ההולך וגדל של שירותים דיגיטליים מתקדמים שחברת צים מציעה ללקוחותיה. במיוחד בימים אלה, שבהם כלכלת העולם העולמית עדיין עומדת בפני ההשלכות המתמשכות של מגיפת Covid-19 שירות eZ Quote מקל על הלקוחות בשמירת המשכיות עסקית עם צים״, נמסר מהחברה.

אלי גליקמן, נשיא ומנכ״ל צים, ציין: ״אנו ממשיכים לפתח ולהציג כלים דיגיטליים מתקדמים חדשים עבור הלקוחות שלנו, עם הלקוחות שלנו. זוהי המשימה שלנו להקשיב ללקוחות שלנו ולמצוא פתרונות המתאימים ביותר לצרכים שלהם. היכולות הדיגיטליות שלנו תמיד מגיעות עם מגע אישי״.

אסף טיראן, סמנכ״ל שירות הלקוחות העולמי של צים, ציין כי ״שירות eZ Quote נועד להקל על קבלת הצעת המחיר ובוקינג כמו הזמנת טיסה או כל שירות אחר שניתן ברשת. הלקוחות ייהנו מאישור מיידי ועדיפות בבוקינג, הבטחת מקום על אנייה כמו גם משלוח בזמן. כפי שחזון החברה אומר, אנו מתרגלים ׳משלוח חדשני המוקדש לך׳ ושירות eZ Quote הוא יוזמה נוספת, בין יוזמות נוספות, כחלק מהמאמץ התמידי שלנו להקל על הלקוחות לעשות איתנו עסקים, להבטיח שהם ייהנו מחוויית הלקוח הטובה ביותר שחברת ספנות יכולה להציע״.

פורסם באתר www.port2port.co.il

עוד מאמרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה