יום רביעי, 31 ביולי 2019

מדוע לבחור ב"יחדיו" כחברת עמילות המכס שלכם?

בעידן הגלובלי סחר בינלאומי הוא אחד מאבני היסוד של עולם הכלכלה. חברות בינלאומית, חברות רב לאומיות ואנשים פרטים נדרשים באופן קבוע – בין אם בתדירות יומיומית, שבועית או חודשית לשירותי שינוע ממדינה למדינה.

יום ראשון, 28 ביולי 2019

מדד מנהלי הרכש: עלייה של 2.3% במדד יוני

רכיב ההזמנות המקומיות עלה ב-10.8 נקודות לרמה של 55 נקודות ועבר להצביע על התרחבות בפעילות.

יום רביעי, 24 ביולי 2019

ניהול שרשרת אספקה - שילוח ימי, אווירי, אחסנה, ביטוח

כאשר אנחנו מדברים על בחירת חברת שילוח חשוב לתת את הדעת על היכולת לבחור את אופן השילוח, לתאם את האחסנה וכמובן להעניק ביטוח לתכולה בהתאם ליעדה ולסיכונים שבאים בחשבון.

יום ראשון, 21 ביולי 2019

יום חמישי, 18 ביולי 2019

מה צריך לדעת על שילוח בינלאומי?

אחד המאפיינים של העידן הגלובלי הוא בהיותו מצומצם מבחינה מרחבית. רשת האינטרנט הגדילה את אפשרויות הסחר העולמי וכיום יותר ויותר אנשים נדרשים לשילוח בינלאומי.

יום שני, 15 ביולי 2019

כיצד יש לבחור חברת עמילות מכס מתאימה?

החשיבות של חברת עמילות המכס היא בחיסכון בזמן ומשאבים בתהליך השילוח הבינלאומי. החברה מעניקה טיפול במסמכים וברישומים שכרוכים ביבוא וביצוא ואחראית להגישם לנציג המכס.

יום ראשון, 14 ביולי 2019

שחרור משלוח ימי

כל משלוח של ייבוא או ייצוא, דורש בסופו של דבר שחרור מהמכס. בין אם מדובר בעבודת שחרור משלוח ימי/אווירי עבודה בירוקרטית, משפטית…

יום חמישי, 11 ביולי 2019

יום שלישי, 9 ביולי 2019

שילוח בינלאומי – במה מדובר?

שילוח בינלאומי הינו שירות הובלה של סחורות, רכוש או חפצים אישיים, ממדינה למדינה.

יום ראשון, 30 ביוני 2019

הלמ״ס: עלייה של 23.5% ביצוא הסחורות לארצות אסיה






יצוא הסחורות לארצות האיחוד האירופי עלה בשלושת החודשים האחרונים ב-0.9% בחישוב שנתי. יצוא הסחורות לארצות הברית עלה בשלושת החודשים האחרונים ב-2.8% בחישוב שנתי. ירידה של 17.1% ביבוא מארצות אסיה

יבוא הסחורות (למעט יהלומים) בחודש מאי הסתכם ב-19.9 מיליארד שקל. 41% מהיבוא היה מארצות האיחוד האירופי, 14% מארצות הברית, 23% מארצות אסיה ו-22% הנותרים מקבוצת יתר ארצות העולם.
יצוא הסחורות (למעט יהלומים) בחודש מאי הסתכם ב-12.7 מיליארד שקל והגירעון המסחרי בסחר בסחורות (ללא יהלומים) הסתכם ב-7.2 מיליארד שקל. מסך יצוא הסחורות, היצוא לארצות האיחוד האירופי היווה 30%, היצוא לארצות הברית 24%, היצוא לארצות אסיה 23%, ו-23% הנותרים ליתר ארצות העולם.

הגירעון בסחר הסחורות עם ארצות האיחוד האירופי (ללא יהלומים) הסתכם בינואר-מאי 2019 ב-15.6 מיליארד שקל, לעומת גירעון של 22.0 מיליארד שקל בחודשים ינואר-מאי 2018.

הגירעון בסחר הסחורות עם ארצות אסיה (ללא יהלומים) הסתכם בינואר-מאי 2019 ב-11.1 מיליארד שקל, לעומת גירעון של 8.0 מיליארד שקל בחודשים ינואר-מאי 2018. הגירעון בסחר הסחורות עם קבוצת יתר ארצות העולם (ללא יהלומים) הסתכם בינואר-מאי 2019 ב-8.6 מיליארד שקל, לעומת גירעון של 3.2 מיליארד שקל בחודשים המקבילים ב-2018.

לעומת זאת, במאזן הסחר בסחורות (ללא יהלומים) עם ארצות הברית נרשם עודף של 1.6 מיליארד שקל בינואר-מאי 2019 נמוך ב-37% לעומת ינואר-מאי 2018. בחודשים מרץ-מאי 2019 עלה יבוא הסחורות, על פי נתוני המגמה, ב-1.3% בחישוב שנתי. זאת, בהמשך לעלייה של 9.1% בחישוב שנתי בדצמבר 2018-פברואר 2019.

היבוא מארצות האיחוד האירופי ירד ב-0.7% בחישוב שנתי בפברואר-מאי 2019. זאת, בהמשך לירידה של 1.9% דצמבר 2018 – פברואר 2019. מתחילת השנה ירד בעיקר היבוא מהולנד, מהממלכה המאוחדת ומאירלנד.

על פי נתוני המגמה יבוא הסחורות מארה״ב ירד ב-6.2% בחישוב שנתי בפברואר-מאי 2019. זאת, לאחר עלייה של 22.7% דצמבר 2018 – פברואר 2019.

בשלושת החודשים האחרונים ירד יבוא הסחורות מארצות אסיה ב-17.1% בחישוב שנתי. זאת, בהמשך לירידה של 8.3% בחישוב שנתי, בדצמבר 2018 – פברואר 2019. מתחילת השנה ירד בעיקר היבוא אינדונזיה, מיפן ומסינגפור.

היבוא מקבוצת יתר ארצות העולם ירד ב-12.1% בחישוב שנתי בשלושת החודשים האחרונים, לאחר עלייה של %8.4 דצמבר 2018 – פברואר 2019. מתחילת השנה ירד בעיקר היבוא מנורבגיה, מאורוגואי, וממקסיקו.
בחודשים מרץ-מאי 2019 עלה יצוא הסחורות, על פי נתוני המגמה, ב-1.3% בחישוב שנתי, בהמשך לעלייה של 7.0% בדצמבר 2018-פברואר 2019 בחישוב שנתי.

יצוא הסחורות לארצות האיחוד האירופי עלה בשלושת החודשים האחרונים ב-0.9% בחישוב שנתי. זאת, בהמשך לעלייה של 27.3% דצמבר 2018 – פברואר 2019. מתחילת השנה עלה בעיקר היצוא לממלכה המאוחדת, לספרד ולפולין.

יצוא הסחורות לארצות הברית עלה בשלושת החודשים האחרונים ב-2.8% בחישוב שנתי. זאת בהמשך לעלייה של 4.0% דצמבר 2018 – פברואר 2019. יצוא הסחורות לארצות אסיה עלה ב-23.5% בחישוב שנתי במרץ -מאי 2019 (עלייה של 1.8% בממוצע לחודש). זאת, לאחר ירידה של 8.2% דצמבר 2018 – פברואר 2019. מתחילת השנה עלה בעיקר היצוא להודו, לטייוון ולתאילנד.

יצוא הסחורות לקבוצת יתר ארצות העולם ירד ב-3.8% בחישוב שנתי בשלושת החודשים האחרונים. זאת, בהמשך לירידה של 12.3% דצמבר 2018 – פברואר 2019. מתחילת השנה ירד בעיקר היצוא למולדובה, לארגנטינה ולניגריה.

הלמ״ס: עלייה של 23.5% ביצוא הסחורות לארצות אסיה

יצוא הסחורות לארצות האיחוד האירופי עלה בשלושת החודשים האחרונים ב-0.9% בחישוב שנתי.

יום חמישי, 20 ביוני 2019

שינוע מטענים בים באוויר וביבשה


חברת "יחדיו – שילוח בינלאומי ועמילות מכס בע"מ", בעלת ניסיון עשיר בשילוח בינלאומי. אנו שמים דגש על מתן שירות מקצועי בסטנדרטים בינלאומיים.
בעת בחירת סוכן / עמיל מכס, חשוב למצוא סוכן אמין, מקצועי ובעל מוניטין. אצלנו, תוכל ליהנות מאנשי מקצוע מהמעלה הראשונה ומטובי המומחים.

שילוח בינלאומי – במה מדובר?
שילוח בינלאומי הינו שירות הובלה של סחורות, רכוש או חפצים אישיים, ממדינה למדינה. השירות מבוצע ע"י משלח – רצוי מיומן ובעל ניסיון – הפועל כמטווח, מלווה ומוביל. השילוח הבינלאומי מהווה מרכיב חשוב במערך הסחר הבינלאומי, שאחד ממרכיביו היא תלות הדדית בין המשלח לאמצעי התובלה הקיימים: ימית, אווירית או יבשתית.
* הימית
באמצעות נמלי הים, ספינות התובלה ונתיבי השייט.
* האווירית באמצעות נמלי האוויר, סוגי המטוסים ונתציבי הטייס.
* היבשתית
באמצעות מסופי גבול, כלי ההובלה ותשתית הכבישים.

מהי הדרך המתאימה ביותר עבוכרם?

בכדי לבחור את דרך התובלה הבינלאומית רצוי לשים דגש על מספר גורמים:

רמת הדחיפות בלוחות הזמנים
השינוע האווירי מתאפיין במהירות גבוהה, המתאימה בין השאר למפעלים הזקוקים בדחיפות לחומרי גלם, העברת תכולת דירה המצריכה עמידה בלוחות זמנים צפופים, העברת מסמכי מקור דחופים ליעד בחו"ל ועוד. עם זאת, יש להביא בחשבון שקיצור הזמנים מתבטא בין השאר בעלויות גבוהות לעומת שתי האופציות האחרות (בים וביבשה).

משקל ונפח הסחורה
מהי כמות ונפח הכבודה אותה אתם אמורים לשלוח? האם מדובר בכמה חפצים אישיים, במסמכים חשובים או בכמויות סחורה גדולות במיוחד? האם מדובר במעטפה בודדת? בכמה קרטונים או במכולות? לכל נפח ומשקל עלות שונה. בנוסף, ישנה חשיבות לסוג האריזה, גודל המטען ויעדו (קרוב או רחוק).

מחירי ההובלה
העברת משקל כבודה מסוים באוויר, תהיה יקרה מהעברת אותו משקל בים או ביבשה. עם זאת, לא לכל מדינה ניתן להעביר כבודה מישראל באמצעים יבשתיים (במקרה שלנו רק דרך ירדן או מצרים) כך שהדרך הימית או האווירית הינן השכיחות ביותר עבור רובנו.  אנו בחברת "יחדיו – שילוח בינלאומי ועמילות מכס בע"מ", נוכל להתאים עבורכם את דרך השילוח המתאימה והמשתלמת ביותר עבורכם. נשמח לענות על כל שאלה, טלפונית או באמצעות פגישה אישית. תנו למקצוענים לטפל לכם בשילוח.